Twee soorten overzichten.
De ene klant zal misschien liever door de ene of de andere medewerk(st)er worden geholpen, terwijl een ander de voorkeur geeft om op een bepaalde tijd geholpen te worden, maakt niet uit door wie.We hebben dus twee verschillende overzichten gemaakt:
1. Een weekoverzicht per medewerk(st)er.
In dit geval kiest de klant eerst de medewerk(st)er van wie het overzicht getoond moet worden. Hierop is overzichtelijk te zien op welke tijden de gekozen medewerk(st)er die week beschikbaar is voor de gekozen behandeling. Wanneer er geen geschikte tijd wordt gevonden kan met een druk op de knop de volgende of de vorige week worden getoond.

2. Een dagoverzicht met alle beschikbare medewerk(st)ers.
In dit geval kiest de klant eerst de gewenste datum. Van deze datum wordt het overzicht getoond van alle medewerkers. In één oogopslag is duidelijk welke medewerk(st)ers op een bepaalde tijd beschikbaar zijn. Ook hier kan van datum worden gewisseld met een muisklik.
