Hoelang van tevoren mag/moet een klant een afspraak maken?

Ook dit kunt u helemaal zelf instellen.

De beschikbare periode kunt u kiezen in aantal weken, inclusief de lopende week. Onze standaard keuze is 6 weken, maar als u 4 wilt of 12, dan kan dat gerust ook. Wanneer u een te lange periode kiest wordt het wel moeilijker om een vrije dag te plannen, want dan kunnen uw klanten al afspraken hebben gemaakt op een dag dat u (of een medewerk(st)er) vrij wil nemen.

Hiervoor hebben we twee voorzieningen gemaakt:
  • U kunt op eenvoudige wijze het telefoonnummer en e-mail adres opvragen van de klant die een afspraak heeft gemaakt. Als u bent ingelogd als beheerder, verschijnt er onder het Afsprakenboek nl. een extra knopje "wie is dit".
  • Wanneer u een afspraak die een klant heeft gemaakt zelf afzegt, dan krijgt de klant daar automatisch een mail van (met kopie aan uzelf).

Het kan ook zijn dat u niet wilt dat een klant nog boekt voor vandaag. Of dat u wilt dat hij minstens 2 uur van tevoren geboekt heeft.
Ook dat is instelbaar, in minuten dan wel in dagen, wat uw voorkeur heeft.
Ξ MENU