Voorkeuren.
Maken de meeste klanten elke keer dezelfde soort afspraak?Dan kunnen ze aangeven dat dat hun voorkeurs-behandeling is, zodat ze die niet steeds opnieuw met de hand hoeven te kiezen. Dat geldt ook als ze een voorkeur hebben om steeds door dezelfde medewerk(st)er geholpen te worden. Door dat eenmalig in het registratie-scherm bij "mijn gegevens" in te voeren, weet het systeem dat voor iedere volgende keer. Dan hoeft de klant dat niet steeds opnieuw te kiezen.
Uiteraard kan wel eenmalig worden afgeweken van de opgegeven voorkeur. Tevens kan de klant deze voorkeur op ieder moment wijzigen in het registratie-scherm bij "mijn gegevens".
Het kan natuurlijk ook zijn dat u het zo heeft ingericht dat er maar een paar behandel-keuzes zijn, en dat een bepaalde standaard behandeling van toepassing is voor een meerderheid van uw klanten. Dan kunt u als kapper zelf een voorkeur aangeven, zodat alleen de klanten die voor de uitzondering kiezen de voorgeschotelde keuze hoeven te veranderen.
De voorkeur van de klant gaat in alle gevallen voor op de standaard keuze die de kapper heeft ingesteld.